Wednesday, November 08, 2006

發牙痕篇之(二) 激光中論劍 ─ so "yeah", yet so "leung"

想不到在下微服出巡,北上收o靚只不過短短兩日,笑俠Edwin竟然膽敢走嚟踢館,仲出埋「萬佛朝宗」去得咁盡,殺了我一個措手不及,真係"可怒也"(注音:kor lau yeh)!

師兄霎時一Rap,威力無邊,泛泛之輩還以為笑俠煉「牙癢功」煉到走火入魔,但依在下愚見,師兄似乎已由「發牙痕」進昇至「發噏瘋」的更高境界,看來武林從此多事......

在下中Rap之際,腦部神經受到強烈震盪,頓時產生幻覺,腦海中竟然出現Hip Hop mix & match Law記「激光中Yeah版」之形相, 堪稱fusion中之霸。無厘頭得嚟好Yeah,Yeah得嚟有啲哴,哴得嚟又夠激,激得嚟仲幾騎哩。嗰種feel的確好攞膽,令到在下亦禁不住抬頭遠望天際,在心中暗嘆了一句:「這麼out,那麼in!」(英文即是"so out, yet so in") 果真天外有天,人外有人!

雖則古語有云:「冤冤相報何時了?」但人在江湖,身不由己,在下唯有見招拆招,跟師兄切磋切磋,以Rap還Rap,點到即止。笑俠看招!

(註:以下招式必須要有敲擊樂襯底以「扑扑齋」形式讀出, 而music嗰part要以強勁鼻音唱出, 方為啱feel。最能把功力發揮得淋漓盡致的當然是敲木魚啦,但假如各下屋企無啲咁哴嘅"騎哩騷",可以用筷子敲碗碟都OK架,不過那些甚麼tabla、非洲鼓云云則可以柄埋,以免跟整套招式相衝,撞到bang bang聲,多謝合作!)


《激光中論劍》

Rap:
師兄你中招發牙痕, 仲響埋朵叫「愛得瘟」
睇你平時文質彬彬, 原來Rap起上嚟咁沙塵

在下並無特異功能, 亦無自命高人一等
師兄你小心殺錯良民, 搞到我頭都痕 Yeah~

唱:
將本秘笈交給我, 我要為你唱拜讚歌
施展阿媽教的招數, 在霎哈嘉中穿梭(就似師兄玩Hip Hop)
霎時Rap支歌(霎時口水多), 膽我來攞(不顧後果)


Rap:
你一輪咀咁出口成文, 突然令我諗起羅文
皆因同「激光中」嗰隻feel好相近, Hip Hop+打油詩仲押埋韻

師兄玩fusion真過癮, 騎哩程度攞滿分
搞到我三脈七輪都失去平衡, 吔飯都差啲哽親 Yeah~

唱:
Rap聲似激光奔放, 發作又要繼續唱歌
Cool breeze我feel到心花放, 在霎哈嘉的各方
唱住呢支歌, 搖擺搖盪


唔該Rap埋佢:
雖則你Rap完我都唔知你噏乜
不過都多得你嘅entertainment
娛樂咗我半個時辰
接招啦師兄,V吰吰~V吰吰~

4 comments:

edwin said...

勸句做人要事事夠圓渾,
下下出招還手容易落疊,
就擔心你黃膽兼高血壓,
仲有營養失調欠碘久鉀,
宜多食無花果煑黃腳立,
加埋練多幾下金雞獨立,
多泡足飲水亦唔錯選擇,
最緊要都仲係勤加練習,
冥想內省還有謙恭心法。




以上溫馨提示由愛得瘟娛樂有限公司呈獻,於每星期特約時辰奉上。

另本週持別推介補品如下,特為有慧根人士而設,贊助商各指定分店有取:

http://www.nutritionno1.com/article/archive/food/y2k-food/html/y2k-food05.html

eb大俠 said...

果然一山還有一山高,晚輩甘拜下風,以後一定勤加煉功,不負師傅所託。

師兄的提示確實好溫馨,在下會注意飲食及膽固醇level,血壓暫時應該OK,前排啱啱捐完血都好流暢吓。不過唔知係咪冇慧根,晚輩click入網址度冇嘢睇噃!係咪聰明人先睇到架?

Anonymous said...

你又來喇!玩mix & match 梗係要配 cut & paste 啦 , 大俠 。

接蕉啦。

eb大俠 said...

果然真係要聰明人先睇到,多謝師兄賜蕉。實不相瞞,自從去年Cyclone Larry訪澳後,本地農作物損失達數億元澳幣之多 (http://www.smh.com.au/news/national/thousands-of-jobs-gone-with-bananas/2006/03/20/1142703270076.html),家陣食條蕉要十幾蚊,在下窮書生一名當然afford唔起,慳得就慳。為了維持正常的血壓和心臟功能,煩請師兄keep住向在下出蕉啦,在下接多幾蕉無防。正所謂多多益善,少少無拘。