Monday, February 09, 2009

清肝日記之第一天

上個月由於應酬多食滯咗,再加上這邊天氣熱到爆炸,終於的起心肝進行兩星期的Liver Diet,膽拖15日的Detox Program,實行晒佢冷! 不過今次去得咁盡,主要是因為希望搞好個肝,從而改善自己的注意力,並提高入靜的質素,而天時、地利、人和又剛好配合,結果一呼百應,今天開始全屋人齊齊進行Liver Diet。昨天趁星期日便拿拿林預早準備定今天的午餐和晚餐。

不知道是否心理作用的原故,今早5時多醒來便精神翼翼,雖然清肝行動還未正式開始。打開盒沙律才發覺自己食懵咗,居然加了吞拿魚(instructions寫明要避免吃魚,因為魚是heating的),唯有延遲liver diet到晚餐時才正式開始。不過因為怕自己會餓親(因最近食大咗個胃),帶備了很多nuts and seeds作零食,結果整天一邊工作、一邊不斷自隊,又滯咗。明天一定要好好地實行這個diet。

No comments: