Wednesday, April 09, 2008

印度餐恐懼症

未知道閣下有否到過天竺,在下則很幸運曾在當地參加過好幾次武林盛會,最近一次是上個月師傅的85歲壽辰。天竺那裡人潔地靈,的確是取西經的好地方。不過談到食物方面,在下個胃當堂有點反反地。大概是在下的思想制約,但一日三餐都面對著那些以印度香料煮得溶溶爛爛的糊狀物體,不論是肉是素,都是一壇黃黃綠綠、結噠噠、似咖哩非咖哩、味道差不多的東西,實在有點怕怕。

曾經一次在天竺參加完武林盛會順帶旅行,在當地逗留了一段短時間後終於投降,要四處找西餐吃,幸好有麥當勞救命。不過入到麥當勞都要識叫嘢食至得,否則像某位師主咁,點了個甚麼chicken burger(只係當地麥當勞至有架咋,一聽落去都知有"境轟",好明顯該師主閒時無食麥記的習慣),一咬落去啖啖都係嗰隻印度香料味,真係大吉利事! 以往在下得閒無事都會與友人一起吃吃印度菜,但自從那次旅行之後,在下只有在天竺或沒有選擇的情況下才會食印度菜。話雖如此,可能是在下後知後覺、反應遲鈍,上個月在天竺時居然超開胃(唔記得咗自己的印度餐恐懼症),家母病病地見在下食完一碟又一蝶,都忍不住反反地眼(兼反反地肚),到在下坐飛機回港時才突然開始有點飽飽滯,諗起印度餐又突然有點驚,好邪!

唔講你唔知,其實家母亦曾令在下對好幾樣食物患上恐懼症,包括芝士焗菠菜薯蓉、牛角飽......等等。其味道是無問題的(仲好好食添),不過佢係咁整係咁整,在下又係咁食係咁食,終於食到驚咗,以後都唔想再食(可能食盡了今世的quota,有可能嗎?)。不過在此世上,有一樣東西在下百吃不厭(到目前為止),就是火腿三明治。曾幾何時在下一日"隊"四份(成磅麵包),"隊"足兩年,肥足10磅,都咪話唔驚! 假若在下練唔成輕功水上飄,都真係唯佢是問呀!

想知道更多有關上個月師傅壽辰的盛況請按此

No comments: